Karmo-Zijn 2019-10-09T14:05:26+00:00

Project omschrijving

Website en logo voor Karmo-Zijn

De vraag

Karmo-zijn is een bedrijf dat verschillende activiteiten heeft. Deze situeren zich wel allemaal rond de thema’s begeleiden en coachen.
Om deze activiteiten op een duidelijke manier te kunnen uitleggen wouden ze een nieuwe website. Aangezien er veel content was, was het belangrijk dat alles op een overzichtelijke manier weergeven werd. Er moest ook een agenda module zijn om geplande events op een eenvoudige manier te kunnen beheren. Achteraf mocht ik ook een nieuw logo ontwerpen voor Karmo-zijn. Het oude logo paste niet helemaal meer bij de activiteiten van het bedrijf.

Aanpak

De stijl van de website werd doorgetrokken naar het nieuwe logo. Er werd een duidelijke structuur uitgedacht en deze werd doorheen de hele website aangehouden. Op deze manier blijft de website overzichtelijk en kan de bezoeker snel vinden waar hij naar op zoek is. Er werd ook een boekingsmodule uitgewerkt om in te schrijven voor geplande events. Het logo werd in fases ontworpen, telkens met feedback-momenten voor de klant.

Resultaat

De geplande evenementen worden nu volledig via de website bijgehouden. Alle inschrijvingen lopen ook via de website en zijn zo eenvoudig beheerbaar. De klant heeft ook al aangegeven dat het grootste deel van de nieuwe klanten via de website gevonden wordt, een mooi resultaat dus!

Project details

Categorie├źn:

Project URL:

www.karmo-zijn.be